Rss Feed

Nur Sahira


Nama:Nur Sahira Binti Rosharudin
Nama samaran:Sera/Sahira
Alamat:11,Jalan Impian Murni 1/1,Saujana Impian(hutan)

No Telefon:03-87377011/019-2291942
Nama ayah:Rosharudin Bin Ahmad
Nama ibu:Muriza Binti Zainol Abidin
Hobi:Membaca novel,Melayari internet,Membuat kerja rumah
Cita-cita:Computer programmer/author
Tarikh Lahir:14.06.1997 (tarikh keramat!)
Tempat lahir:Hospital Tawakal (Dalam keadaan yg menangis-nangis)
Makanan kegemaran:Nasi ayam,Char Keow Teow,Keow Teow Pataya
Minumman kegemaran:Milo ais,Iced lemon tea,Coppuchino shake,Carrot susu
Warna kegemaran:Hijau,Putih,Hitam,Coklat
Impian:Menjadi seorang yang berjaya dalam hidup
:menjadi seorang yang genius
:mendapat sebuah LAPTOP idamanku
Jawatan di sekolah:Pengawas Sekolah
Kawan baik(L):Izzul,Hidayat,Farid,Tarif,Harith,Nasih,Hafizi

Kawan baik(P):Aidas,Aiday,Murni,Aizeda,Shasha,Assyura
Orang yang disukai:Putus..
Cogan kata:"I am a super reader"
YM:sahira_rosha@yahoo.com


13 comments:

Anonymous said...

org yg di sukai ialah hafizi.hafizi!!!!.hafizi oh hafizi.

.::sahira::. said...

saper bongok sangat nih??
aku x suka hafizi la...

Anonymous said...

hafizi,hafizi,hafizi!!
altaf,altaf,altaf!!

.::sahira::. said...

murni..
aku tau tu ko...
bongok la..!

Anonymous said...

yg hafizi ngan altaf mmg aku,yg atas sekali tu bkan..
-murni-

.::sahira::. said...

tau2..
aku nk bunuh ajer

Anonymous said...

elleh,kalo ko bunuh aku,
ko dose sera!
igt tu,astargfirullahhalazim..
hehe
-murni-

.::sahira::. said...

he'eleh...
mu nih..
mcm tak tahu jer...

.::sahira::. said...

jangan dilayan tau..
bnda diatas

Anonymous said...

kalo aku nak layan jugak??
haha,sahira jeles,sahira jeles!!
(nak tau jeles psl ape,tgk kat biodata murni)
:-p

.;:sahira::. said...

dah tngk dah..
kau x guna!
(kan dah keluar)

Anonymous said...

aku x suro ko tgk,aku suro org len tgk!
bengong!
-from:dak laki sksi2-

-sahira- said...

he'eleh..
cuba baca tul2..
ko suurh aku tngk bukan org lain...
:P

Post a Comment