Rss Feed

Murni



Nama:Murni Binti Mansor
Alamat:No 22,Jalan Jenaris 2/3,Taman Jenaris 2
No telefon:012-3184317
Nama ayah:Mansor b. Mat
Nama ibu:Rohani Bt Abdul Rahman
Hobi:Membaca,Melayari internet
Cita-cita:Jurutera,Guru
Tarikh Lahir:28.07.1997
Tempat Lahir:Wilayah Perseketuan,Kuala Lumpur
Makanan kegemaran:Nasi goreng Pataya,Char Keow Teow
Minumman kegemaran:Milo ais,sumer air yang ada ais(air manis)
Warna kegemaran:Hitam,Putih,Merah,Biru
Impian:Dapat 5A1 in UPSR,Menjadi Lebih Pandai Daripada "Ramravin"(Hampir Terlaksana)
Jawatan di sekolah:Pengawas sekolah
Kawan baik(P):Assyura,Sahira,Nur Hidayah,Aiday,Aidas,Aizeda,Farah,Izzatie
Kawan baik(L):Izzul Iman,Hidayat,Aidil Zikri,Aiman Putra,Harith,Tarif,Haiqal,Nasih Ulwan
:Ali Imran,Ridzwan,Isaam,Faridanial
Orang yang disukai:Tak tau lah siapa..(takkan nak bgitau kot)
Cogan kata:Usaha Tangga Kejayaan,Malas Tanda Kegagalan
Ym:adik_gemuk99@yahoo.com

25 comments:

Anonymous said...

fuyyyooo!!!
murni,,ehm2..
kau suke hidayat eh?
ke harith?ke aiman putra?
ke izzul?
-dak laki sksi2-

Anonymous said...

kau sape ah??
-murni-

Anonymous said...

murni!!
feewiitt!!

.::sahira::. said...

murni bdk laki ni sume sewel2..
kan da kena

Anonymous said...

wei murni!
kesian kau,mesti meleleh bile tgk biodata aizeda punye komen!!
mesti jeles punyer!thanks sera sbb stuju ngan aku kat biodata aizeda!
-from:dak laki sksi2-

.:;sahira::. said...

hehehe..
ur most welcome!

Anonymous said...

murni2,
ko nak DAYAT,AIMAN,IZZUL ke HARITH ha??
jeles aku camnih!

Anonymous said...

oit2!
aku tembak korg ni karang!
bengong tul la!
-murni-

Anonymous said...

inilah die manusia2 yang sengal!
hahaha,sian ko murni!
-from:dak laki sksi2-

Anonymous said...

sahira jeles sbb murni dengan hidayat!!
sahira dengan aizeda jeles!
haha = )

.::sahira::. said...

ko bodo la...
ha!kan dah keluar..
buat apa aku nak jeles..
no time!
ntah2 ko yg jeles kat aku kot!

Anonymous said...

hahahaha,
ko jgn nak perasan la sahira!
buat ape aku nak jeles,ko bukannye cantik pon!
kalo cantik cam murni ke,izzatie ke,xper ah gak!
kalo org cam kaw nih,x ingin akuh!
haha ; )

.:;sahira:: said...

dh la...
aku nnti bole cari kau..
sbb aku dah ada klu...
sama ada ko suka izztie or murni!
hahha..
kena kau nenek!

Anonymous said...

elleh..
ok,kalo ko bole carik aku,aku bgi ko 2 inggit!!
berani cari ah,aku cabar kau!

.::sahira::. said...

rm 2 je?
kedekot gile!
ok aku cari kau..
tngk ahh...
aku pgg pada janji ko!

Anonymous said...

mcm aq tau la bdak babi ni...
woi ko pahal ha...(hero dtg..)
hehehe..aq nk tnye ni..mesti ko klas 6a tul ak..sbb cmne ko tau klas 6a ejek murni dayat..and sahira hafizi ni rahsia 6a jer..mesti ko klas nam a tul ak....ko mmg fuck ah.. kalo aq dpt ko aq carik ko...aq blasah ko..mmg nk kene bdak ni..prangai mcm babi...ade hati nk pikat pompuan...ko pgecut...bapok...kuar ah...apsal nk rhsia rhsia....aq doa kalo spe yg buat keje nih..die akan jatuh dn patah kaki...ya allah...tunjukkanlah kuasamu kepadaku diatas org yg telah membuat kerja ini...amin.....

Anonymous said...

tak pon klas 6c...yg atas tu aq tulis...
-$iH-

Anonymous said...

bagus2 nasih!!kau mmg kawan aku!!
thanks sbb backup aku k!
-murni-

Anonymous said...

ok2,sahira,just tunggu je!
bole ke ko carik aku??
-from:dak laki sksi2-

.::sahira::. said...

bole!
:P

Anonymous said...

ok,aku cabar ko n aku tunggu result nye!
-from:dak laki sksi2-

Anonymous said...

insyaalah....dgn kesaan allah...insyallah doa aq dimakbulkan...
-$iH-

.::sahira::. said...

ye la nsih!!

Anonymous said...

betul tu nasih!
-murni-

Anonymous said...

hidayat,aku rindukan kau!
-klon murni-

Post a Comment