Rss Feed

Aizeda 'Izzah


Nama:Aizeda 'Izzah binti Idris
Alamat:No. 22,Jalan Impian Gemilang 1/8,Saujana Impian
No. Telefon:012-6795598
Nama Ayah:Idris bin Abdullah
Nama Ibu:Zubaidah binti Othman
Hobi:Melayari Internet,Menonton Televisyen
Cita-Cita:Guru,Doktor
Makanan Kegemaran:Masakan Mama,Sizzling Mee
Minuman Kegemaran:Teh O Ais
Warna Kegemaran:Putih,Hitam,Biru
Impian:Mencapai Cita-Cita,Menggembirakan Ibu Bapa
Tarikh Lahir:22 Januari 1997
Tempat Lahir:Hospital Pantai Ayer Keroh,Melaka
Jawatan Di Sekolah:Ketua Pengawas(sekolah pagi)
Kawan Baik(L):Hidayat,Nasih,Aizat,Haiqal,Aiman Putra
Kawan Baik(P):Murni,Sahira,Assyura,Hanani,Nurina,Aidas
Orang Yang Disukai:Ada 2 Orang
Ym/Emel:zedane@yahoo.com/aizeda_izzah97@yahoo.com
Cogan Kata:Doa,Usaha,Ikhtiar,Tawakal:D.U.I.T.

25 comments:

Anonymous said...

al-hidayat

Anonymous said...

we,jgn ejek aizeda hidayat lah!!
nnti murni jeles baru korg tahu!
menangis plak die nnti! ; D
-from:dak laki sksi2-

.::sahira::. said...

korang ni bongok la...
tapi aku rasa ada kebenaran..
murni jgn marah!

Anonymous said...

mmg kebenaran pon!!
murni mesti jeles nnti!!
die pandang aizeda pun kadang2 semacam jer!!
tapi,bile pandang dayat mesti senyum!
hehehe
-from:dak laki sksi2-

.::sahira::. said...

wei,
terus terang la ko saper..
bole jadi geng..
cari la jln camner terus-terang ngn aku

Anonymous said...

rahsia
tpi aku nak ko korek rhsia murni n zeda!
bgtau aku,then baru aku leh bgtau ko,haha!
-from:dak laki sksi2-

Anonymous said...

boleh ak sahira?
-from:dak laki sksi2-

.::sahira::. said...

nak korek rahsia aper?

Anonymous said...

korek rahsia aizeda n murni!
then bgitau aku,lepas tu baru aku bgtau ko spe aku!
-from:dak laki sksi2-

.::sahira::. said...

ye la..
rahsia ape

Anonymous said...

rahsia diorang la!
diorang suke spe ke?
minat kat spe ke?
-from:dak laki sksi2-

.::sahira::. said...

banyak cantik...
nak upah!

Anonymous said...

ok boleh!
-from:dak laki sksi2-

.::sahira::. said...

kk...satu rahsia rm 2
leh?

Anonymous said...

no problem!
tapi kene gtau aku dulu rahsianya!
baru dpt duit!
-from:dak laki sksi2-

.::sahira::. said...

nak duit lu!

Anonymous said...

ek elleh,,
kalo camtu baik xyah!
-from:dak laki sksi2-

Anonymous said...

fuck kau la...

Anonymous said...

yg atas tu nasih sedang berbicara..

Anonymous said...

this is mister bob marley and trying to tell everybody that is reading comments die..oh sorry , it's not the one who read dies but the want who hates me dies.. this comment is totaly from .........

Anonymous said...

what r ukidding...

Anonymous said...

d

Anonymous said...

sape bodoh sngt
kat shoutmix gune name aku

Editor said...

lalalal...

Anonymous said...

jumpjet

Post a Comment