Rss Feed

Aida Yusni




Nama:Nur Aida Binti Yusni
Nama samaran:aiday,nenek,makcik Aida
Alamat:No.29,Jalan Impian Murni 3/9
No Telefon:017-2035024
Nama ayah:Yusni Abdul Rahim
Nama ibu:Sukartini Suetoh
Hobi:Melayari internet,Bermain bowling,Tengok wayang
Cita-cita:Guru
Tarikh Lahir:10.10.1997
Tempat Lahir:Hospital Universiti Kebangsaan Malaysia
Makanan Kegemaran:Apa-apa aje(aku ikut mood)
Minumman Kegemaran:Apa-apa aje(aku ikut mood)
Warna Kegemran:Hitam,putih
Impian:Nak jahit mulut luqman bagi die x boleh cakap
Jawatan di sekolah:Ketua Pengawas PSS(Sek Pagi)
Kwan baik (L):Sume yg perasan aku kawan dgn die
Kawan baik (P):Sume yg perasan aku kawan dgn die
Orang yang disukai:ADALAH
YM:aida_simplelife97@yahoo.com
Cogan kata:Throw the negative,Take the positive

2 comments:

.::Our Diary::. said...

asal bile aku tulis cantik
tapi bile ko edit x cantik
hehe :p
bergurau jer..

.::Our Diary::. said...

yeah right aida

Post a Comment